مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-12دانش

سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات به همت محققان دانشگاه ارومیه طراحی شد 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات در گروه مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه، به همت وحید رستم پور، - سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات از سوی محققان گروه مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه طراحی و ساخته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات در گروه مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه، به همت وحید رستم پور، مازیار فیض اله زاده و ابوالفضل آخوندزاده طراحی و ساخته شده است.

در بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و معاونین این سازمان از دانشگاه ارومیه، از سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات که در گروه مکانیک بیوسیستم دانشگاه ارومیه و به همت وحید رستم پور، مازیار فیض اله زاده و ابوالفضل آخوندزاده طراحی، ساخت و تجاری سازی شده است، رونمایی شد.

این سامانه قادر به پیش بینی پدیده سرمازدگی 8 ساعت قبل از وقوع آن، ارسال پیام هشدار به باغدار و مقابله کاملا هوشمند و خودکار با این پدیده است.

شایان ذکر است این سامانه دارای ظرفیت کاری 1 هکتار بوده و قادر به حفاظت از باغات و مزارع در مقابل هر دو نوع سرمازدگی زمستانه و بهاره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات به همت محققان دانشگاه ارومیه طراحی شد 

سامانه هوشمند ضد سرمازدگی باغات به همت محققان دانشگاه ارومیه طراحی شد